Tuesday 25 March 2014

#PrkBalingian: Penduduk Tempatan Tolak Kehadiran Anwar Ke DUN Balingian.




Ternyata kehadiran Anwar ke DUN Balingian tidak disenangi oleh penduduk dari kawasan sekitar dimana dimana pelbagai suku kaum rata-rata menolaknya dari memasuki ke kawasan DUN Balingian.

Gambar diatas adalah beberapa gambar yang diambil oleh kami sepanjang perjalanan ke Balingian. Adakah dengan kehadiran Anwar disini akan mengubah segalanya??? 

Sudah semestinya kedatangannya kesini akan menyebar fitnah serta tipu helah serta huru hara.. Adakah ini yang anda mahu, kehadiran seorang pemimpin Pakatan Rakyat yang hanya menangguk di air yang keruh... 

Renungkan dan hargailah kepimpinan yang sedia ada di DUN Balingian ini kepimpinan dibawah kerajaaan Barisan Nasional dimana pembangunan yang semakin pesat dan yang penting sekali kekalkan perpaduan antara kaum keharmonian tempat kita kini dan selamanya. #BN4Balingian #PrkBalingian


1 comment:

  1. Anwar dah tentu akan menjajja kemenangan bininya di Kajang - BN ditolak rakyat.Anwar akan memutarbelit (spin) cerita kononnya kerajaan zalim sebab mahkamah dah hukum beliau atas kes sodomi 11.Maka dlm ceramah beliau akan membuat cerita dongeng berhubung dua perkara tersebut.

    Anwar tak ada rancangan pembangunan utk Balingian.PKR Negeri pula akan berjaja di rumah2 panjang dan kpg2 - Impian Sarawak dan baru2 ini diolah mengikut current issue.Maka di Balingian dirancang sbg Impian Balingian.Bayangkan berapa banyak DUN di Sarawak.Berapa banyak "Impian ****" .

    PKR hanya pandai buat janji.Hanya pandai mengkritik kerajaan.Hanya pandai jaga hati rakyat yg kononnya dianiaya.Semua PKR buat adalah semata2 utk Anwar bukan utk Sarawak.

    Jgn tertipu dgn senyuman Anwar.Ada udang disebalik batu.Beliau peliwat yg terbukti bersabit kesalahan oleh mahkamah.Mahkamah yg sama yg pernah memberi kemenangan ke atas Anwar.Bila mahkamah tak memihaknya mahkamah dituduh tak adil.Itulah Anwar.Pandai berlakon,pandai berdrama.

    Pilihlah BN,Tolak PKR.

    ReplyDelete