Monday 24 March 2014

#PrkBalingian: Armada Pemuda Barisan Nasional Berkonvoi bersama Khairy Jamaluddin.








                           


MUKAH:  Seramai lebih kurang 150 buah motosikal menyertai rombongan konvoi mengiringi YB Khairy Jamaluddin Abu Bakar  bergerak menuju ke Dewan Sukan Tertutup KPS bagi menyempurnakan Majlis Penutupan dan penyampaian peralatan sukan kepada beberapa buah persatuan bersempena Karnival Fiesta Mesra Belia 1 Malaysia semalam.
Rombongan tersebut disertai oleh para belia Armada Pemuda Barisan Nasional dan berkonvoi bermula dari riverside restaurant sejurus daripada seterusnya menuju ke beberapa buah kampung dan akhirnya ke lokasi tersebut.
Beliau yang juga merupakan Ketua Pemuda Barisan Nasional Malaysia merangkap Menteri Belia dan Sukan keyika berucap di riverside restaurant pada majlis santai makan tengah hari bersama Armada Pemuda Barisan Nasional semalam beliau ada menyatakan bahawasanya menyeru kepada belia supaya sentiasa bersatu padu dan menyokong kepimpinan Barisan Nasional demi pembangunan penduduk di sekiitar DUN  Balingian.
Turut hadir YB Datuk Fadillah Yusof Ketua Pemuda Barisan Nasional Sarawak, YB Ripin Bin Lamat, Pengarah Jabatan Belia dan Sukan Negeri Sarawak Tuan Haji Haris Ishak. -Sarawakiana ( http://www.sarawakiana.net/2014/03/prkbalingian-armada-pemuda-barisan.html)

No comments:

Post a Comment